شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت ویکتوریا

پرنسس

+ قطاري که به مقصد خدا مي رفت ? لختي در ايستگاه دنيا توقف کرد و پيامبر رو به جهان کرد و گفت: مقصد ما خداست، کيست که با ما سفر کند ؟ کيست که رنج و عشق توامان بخواهد ؟ کيست که باور کند دنيا ايستگاهي است تنها براي گذشتن ؟ قرن ها گذشت اما از بيشمار آدميان جز اندکي بر آن قطار سوار نشدند . از جهان تا خدا هزار ايستگاه بود . در هر ايستگاه که قطار مي ايستاد .
پرنسس
90/4/16
پرنسس
کسي کم مي شد . قطار مي گذشت و سبک مي شد . زيرا سبکي قانون راه خداست . قطاري که به مقصد خدا مي رفت ? به ايستگاه بهشت رسيد . پيامبر گفت :‌اينجا بهشت است . مسافران بهشتي پياده شوند . اما اينجا ايستگاه آخرين نيست . مسافراني که پياده شدند ? بهشتي شدند . اما اندکي ? باز هم ماندند ? قطار دوباره راه افتاد و بهشت جا ماند .
پرنسس
آنگاه خدا رو به مسافرانش کرد و گفت : دورو بر شما ? راز من همين بود . آن که مرا مي خواهد ? در ايستگاه بهشت پياده نخواهد شد . و آن هنگام که قطار به ايستگاه آخر رسيد ? ديگر نه قطاري بود و نه مسافري.
پرنسس
راستش من قضيه سيمرغ رو نميدونم. خواهش ميكنم
هلوع♥
:(
خداوندا!....http://maryamkhedmaty.parsiblog.com/
زيبا بود و آموزنده و خوشا به حال ؟آنانکه مسافر نورند نوري که در وجود همه آنها تابيده شده بود و عده اي منزلتش را شناختند و به پيش گشتند و وجود خود را مستغني از اين نور الهي کردند و بيچاره آنانکه قدر اين نور را ندانستند و آنقدر در تارکي کنار خود قوطه خوردند و آن ذره نوري را که داشتند در خود باختند راهي تاري و سياه روزي و عاقبتي شدند بياييم قدر خويشتن را بشناسيم و به متاعش بفروشيم
پرنسس
ممنون اقاي گيتي نژاد قشنگ بود
ساعت ویکتوریا
پرنسس
رتبه 95
1 برگزیده
614 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top